FANDOM


  • I think you're still here... Anyways, we haven't talked in a while. How've you been?

      Loading editor
    • Ok, I’m on here with a new account so sorry! I’ve been good, you?

        Loading editor
    • Me too! I'm excited for the new event.

        Loading editor
    • Yeah, me too! Also, have you read the Hive Queen? I remember that was one of our early topics

        Loading editor
    • Yeah I have! I feel like it was so long ago that I read it though...

      Maybe four months or so? My brain is fried from doing homework rigt after track and field... not a fun mix.

        Loading editor
    • Haha! I’m not a runner, soooooo... And yeah, I read it a while ago as well. Did you like it? I loved the Blue/Cricket thing going on, its really cute.

        Loading editor
    • Yeah, I did! I don’t ship Bkue and Cricket, but I like their relationship, and wouldn’t be mad if it happens (which it probably will 😂

        Loading editor
    • They aren’t my favorite though. What’s your favorite ship? Mines either GloryxDeathbringer orrr......Maybe WinterxMoon, I know it didn’t happen and Qibli blah blah blah Qibli is nice but I don’t think he was right for Moon. Also, what other books are you a fan of?

        Loading editor
    • I like Glory and Deathbringer together a whole lot, maybe them? Clay and Peril are cute too. I like reading Warriors a lot, and this series called Redwall, idk if anyone around here’s heard of it. What about you?

        Loading editor
    • I agree with you! I like Warriors, but I’ve never heard of Redwall. Maybe I should check it out? Is it good? What’s it about? And I like PJO and HoO, which if you don’t know is Percy Jackson and the Olympians and Heroes of Olympus. I like Harry Potter, the series called Spy School, Funjungle (not really sure what it’s called), and Space Out. I like the series The Menagerie, by Tui T. Sutherland and Spirit Animals (where she wrote one). The author of Warriors Erin Hunter also wrote Seekers and Surviors and Bravelands, which are good, and my favorite out of the three are Survivors. Wow I wrote a lot! I’ll probably think of another one once I post this and regret not putting it, but this is the list for now! Check some of these books out, they’re really good!

        Loading editor
    • I love all the Percy Jackson books, Harry potter is great too! And a couple others...

      Redwall is pretty neat, it's just a little hard to read and stuff. Most of the books were written somewhere between the late 80's and 2011, so they went on for a while. It's about animals except they walk and talk like humans... I think there's a word for that, anamorphic I think? It generally follows different characters, but they're all about the Abbey of Redwall which offers peace to all the creatures.

      I'm reading a book called The Three Musketeers right now, it's super long, but really funny in a way. It's a super old book though, written in 1845 or so..

        Loading editor
    • I love classics, for example Little Women and Pride or Predjudice so maybe I’ll see if I can find it. Some of the libraries I go to a pretty limited..... I’ll see what I can do. Today and yesterday I had placement testing for next year and now my brains fried from thinking too much 😖😖. How are you?

        Loading editor
    • I'm pretty good! Lots of work to do right now though..  how are you??

      that reminds me I need to keep reading Pride and Prejudice, I love it so far!

        Loading editor
    • I’m good! I have 2 dance shows this week and a dress rehersal....😖May is so busy! And I’m super tired, my legs are sore from dancing 💃.

      Yay, I’ve finally found someone who’s read/reading Pride and Predjudice (I noticed I said pride or prejudice in the other one, got to edit that). I love the book too!

      Huge ELA project coming up 😑😑😑 so so tiring and busy.

      Anyway, have you read the Wings of Fire graphic novels? I like the drawings, but I feel like they could do better to better capture the essence of the characters.

        Loading editor
    • Yikes, I have a performance in June and a rehearsal next week I think... plus I have a big track and field meet in a couple weeks... May is busy XP

      The new event is pretty cool tho...I was able to grind enough to get Florinda... phew. I really should be working on my homework now... math nuuuuuuuuuu

      The art style is great, especially the SeaWings, but I would have liked to spend a bit more time with plot and the characters. I feel like Starflight changed a bit, Anenome too. Then again, I haven't read he first or second books on a year or so..

        Loading editor
    • You know, me too! I got Florinda too....I love her design. And I already finished my math homework. Wish me luck on my performances Friday and Saturday!

      Our school does a thing where they take us on a 3 day 2 nights camp trip and I gotta pack for it...ugh. But it should be fun....right?

      You know, I think Anemone changed even in the books from the time she met Tsunami to the time that Darkstalker came back and everything. Starflight? I don’t know, now that you bring it up.....

        Loading editor
    • Oh yeah, good luck!! Sounds fun, hopefully there will be good places to sleep.

      //shudders at memories of school camps with 10 people in a tiny cabin//

      Yep, I agree. I guess I just thought of Starflight a little differently... hmm I should re-read the books.

        Loading editor
    • Hey just finished my dances in act one...now I get to go home because my dances were all in act one. Relief!

      One down, one more to go! We have this Belle-like dress (with a shorter skirt obviously) and we have to wear makeup it’s sooo uncomfortable.

      Me too, I haven’t read the first two in a while (not including the graphic novels)

        Loading editor
    • Ooh I have this awful, itchy dress DX it's horrible. Hopefully it went well, good luck with your next one!!

        Loading editor
    • Thanks! So sorry I haven’t been able to reply in a while...tired and busy.

      Remember that camp we talked about? I went, and I came back really sleep-deprived, sooo....I took a 5 hour nap, because we went to sleep at midnight! And they made us super hyper before that because 2 hours before bed they gave us like a bunch of snacks so we could stay up. It was fun though, definitely fun.

      Also sorry about that dress. *cringe* sounds awful. At least mine wasn’t that itchy....

      All the dance shows went well, too. How’s the spring event going? Only...what is it, 4 more days left? 5 or 4, I'm not sure.

        Loading editor
    • Oof I hope it gets extended, I’ve honestly lost track (shudders) Suddenly I have about 350 paintbrushes and 200 chocolate bunnies and feather things. How’s it going for you? Did you get anything good this year?

        Loading editor
    • Oh my gosh, I haven’t talked to you in forever!!

      How are you, for one, and OMG POISON JUNGLE COMING OUT SOON FREAKING OUT!!!

      Are you enjoying the summer event? I got Clarkii, what about you?

      And wow does Clarkii take a long time to make 😂 I’ve been working the whole event!

      And from the Spring Event, I got Florinda and that’s pretty much it, i was really busy.

        Loading editor
    • Oh nice!!

      I had I restart castle cats thanks to complications with "my sister's tablet" ;.; but it's going pretty well so far! I don't think I'm gonna be able to get a cat, but maybe next month? Oof siblings can really suck

        Loading editor
    • 😂 yeah sometimes siblings can really suck, I have a younger sister and 😑😑.

      Oof that sounds awful. I’m at level 59 now, I’m proud of myself. What level are you on right now after that “complication”?

      So Castle Cats has been REALLY lagging for me recently, and it keeps freezing, so I haven’t been able to get on as much.

      What about you?

        Loading editor
    • Level five ;.;

      I guess summer camps and all haven't let me be on that much. I miss the game, it's probably my favourite.

      Do you play anything else?

        Loading editor
    • KleptoCats 😂 yes, i love cat games. But definitely not as much as Castle Cats!

      How about you?

        Loading editor
    • Ooh kitties~

      I play Merge Dragons and Pixel Petz (both involving pets... sort of?) I think my little sister plays KleptoCats, it looks adorable :3

      If only my phone had space oof

        Loading editor
    • Oof

      Recently I’ve been getting into this series called Keeper of the Lost Cities, so now I’m sitting here waiting for both The Poison Jungle and Legacy and hoping Sophitz lives. If you’ve read it, you’d get it. In fact, I strongly suggest you read it.

      My little sister plays castle cats and she’s better than me oof 😂 and she plays KleptoCats and she’s also better than me

        Loading editor
    • Oh a Sophitz shipper heh 😂

      I shipped Dexphie 😭😭😭

        Loading editor
    • What?!

      Wait....shipped? As in you still ship or you ship? But aww, because of the whole “Sophie and Dex are not a thing”, I feel sorry for you. Dexphie would have come after Sophitz, but I refuse SoKeefe. I refuse IT!

      Sorry, strong feelings on SoKeefe, I don’t like it. What do you think about SoKeefe?

        Loading editor
    • Nope (Keefe's cool but yuck)

      Sophitz is cool tho.

      I used to I guess, but I'm sorta leaning towards Sophitz now. How do you think it's gonna end?

        Loading editor
    • Hmmm idk, hopeful an epic epic ending with Sophitz.

      How do you ship SoKeefe at all? That confuses me. How do you think it’s gonna end?

        Loading editor
    • Idk, but I think it would be off Shannon Messenger's style to just have it end with SoKeefe or Sophitz for no reason (hopefully Sophitz tho!). So maybe Sophie decides to think about it later (and the epilogue is her getting married to Fitz!)

      Just a theory xD

        Loading editor
    • Yeah, that would be pretty awesome, are you on the lost cities wiki at all? I am, and it’s real fun and crazy there. Just went to bob the squirrel and heidy the chicken’s date. It’s cool and weird and confusing to others, but it’s fun!

        Loading editor
    • Not really, I think I have a couple edits though. And that... sounds interesting? I'm a little confused, but crazy is kinda my thing so I'll have to check it out next chance I get!

      How's the anniversary going?

        Loading editor
    • Not great, haven’t been on that often, I’m quite caught up with life right now. How about you? And definitely check out the live chat!

        Loading editor
    • Same, too many drama rehearsals. I got cast as a major supporting role in a play, probably should be practicing right now.

        Loading editor
    • Haha well, you’re in the internet. Why not come check out lost cities? I’ll lc with you

        Loading editor
    • Sure!

        Loading editor
    • Come on and check out the live chat!

        Loading editor
    • Where are you? Just click my profile, lost cities wiki on my wikis, and go and find lc

        Loading editor
    • Sorry about the holdup =)

      I had to charge my phone lol

        Loading editor
    • Lol ok

        Loading editor
    • Hi! I meant ever since we started the KOTLC wiki, we haven’t talked on here as much...

        Loading editor
    • Oh yeah, true...

        Loading editor
    • .......soo........

        Loading editor
    • A FANDOM user
        Loading editor
Give Kudos to this message
You've given this message Kudos!
See who gave Kudos to this message
Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.